Polecane Poradniki Technologia

Koniec z niewiarygodną reklamą

coverphoto_JA Reklamy są w dzisiaj obecne wszędzie. Budzą zdenerwowanie ludzi i docierają do coraz mniejszej liczby odbiorców. Już dawno przestaliśmy wierzyć, że najnowszy proszek jest w stanie zlikwidować każdą plamę przy użyciu niewielkiej ilości substancji i to w niskiej temperaturze. Promocyjne ceny również przestają działać na podświadomość klientów. Co zatem sprawia, że decydujemy się na zakup określonego produktu? Okazuje się, że jest to opinia innych użytkowników.

Gdzie szukać wiarygodnej opinii

Wyobraźmy sobie, że mamy zamiar zakupić nowy odtwarzacz DVD. Na pewno prędzej zdecydujemy się na zakup tego, z którego nasz znajomy jest zadowolony, niż z tego, reklamowanego w telewizji. Nie zawsze jednak, gdy chcemy zakupić określony artykuł, nasi najbliżsi zdążyli już go przetestować. Można jednak szukać porady wśród innych konsumentów. Ich największym źródłem jest oczywiście internet. Wykorzystano go do stworzenia najbardziej wiarygodnego serwisu, zawierającego opinie na temat ogromnej ilości artykułów. JUST ask prezentuje urządzenia RTV, AGD, telefony komórkowe i wiele innych. Można w łatwy sposób odszukać interesujący nas obiekt i przeczytać zamieszczone pod nim opinie. Każda z nich jest podpisana prawdziwym imieniem i nazwiskiem zalogowanego, dzięki czemu mamy pewność, że ocena jest wiarygodna.

– Na rynku istnieją firmy, które specjalizują się w nieetycznych działaniach, czyli publikowaniu „obiektywnych” komentarzy na temat produktów czy usług. Na szczęście świadomość internautów rośnie. Celem JUST ask jest połączenie wiarygodności opinii pochodzących od naszych najbliższych z zasięgiem, który oferuje „globalna wioska” – tłumaczy Marcin Maroszek, jeden z pomysłodawców.

Prośba o radę

Bardzo przydatną opcją w serwisie JUST ask jest „apel”. Dzięki niej możemy zwrócić się z prośbą do pozostałych użytkowników o opinię na temat wybranego artykułu. Internauci mogą potwierdzić lub zaprzeczyć informacjom zawartym w reklamach. Co więcej, możemy aktualizować tzw. „Listę życzeń”, dzięki czemu producenci mogą wykreować zbiór artykułów dostępnych do naszych zapotrzebowań.

– Z JUST ask chcieliśmy wyeliminować problem uciążliwego spamu. Za pomocą „Listy życzeń” użytkownik może poinformować marki, że właśnie tego produktu teraz poszukuje. Dzięki czemu trafią do niego tylko odpowiednie oferty – dodał Krzysztof Chaładyn, drugi z pomysłodawców.

Przekonaj się o wszystkim sam odwiedzając http://justask.com.pl

Zrzut ekranu 5

Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ