Firma MODECOM, oficjalny dystrybutor na polskim rynku urządzeń skanujących marki Plustek rozszerza swoją ofertę o dwa wysokiej jakości, ultraszybkie skanery biurowe: Plustek SmartOffice PS456U oraz Plustek SmartOffice PS506U.
Te wysokiej jakości urządzenia przeznaczone są do skanowania wszelkiego rodzaju dokumentów, począwszy od wizytówek, a na popularnym formacie A4 skończywszy.
Plustek SmartOffice PS456U oraz Plustek SmartOffice PS506U to wysokiej klasy, nowoczesne urządzenia biurowe, skierowane zarówno do użycia w średnich i małych przedsiębiorstwach, jak i dużych departamentach korporacyjnych firm. Urządzenia te bardzo szybko i płynnie przetwarzają dokumenty na wersję cyfrową. Obydwa modele skanerów potrafią skanować obrazy w wysokiej rozdzielczości do 600dpi. Tak wysoka rozdzielczość pozwala na w pełni efektywne korzystanie z urządzeń, również podczas cyfrowego rozpoznawania obrazu (OCR).
Kluczową cechę wprowadzanych na rynek przez firmę MODECOM produktów marki Plustek jest ich rewelacyjna prędkość oraz dzienna wydajność w procesie przetwarzaniu dokumentów. Według informacji uzyskanych od dystrybutora obydwa urządzenia są w stanie zeskanować nawet do 6000 arkuszy dziennie. Prezentowane modele różni prędkość skanowanie stron na minutę. Model Plustek SmartOffice PS456U jest wyposażony w podajnik dokumentów dzięki któremu jest on w stanie w przeciągu minuty przetworzyć na format cyfrowy aż 80 stron. Z kolei model Plustek SmartOffice PS506U w tym samym czasie zeskakuje 50 stron.
Interesującym rozwiązaniem jest również zastosowany w urządzeniach inteligentny system zapobiegania pobierania wielu stron na jednocześnie. Tę innowacyjną funkcję producent osiągnął stosując specjalnie zaprojektowany, ultradźwiękowy czujnik, który wykrywa pobranie więcej niż jednego arkusza z pakietu aktualnie skanowanych dokumentów. Dzięki temu użytkownicy mogą skanować za jednym razem duże partie materiału, bez obawy o jego niespodziewane zakleszczenie w mechanizmie skanującym.
Producent skanerów zadbał również o to, aby ich obsługa była prosta oraz przyjemna dla użytkownika. Obydwa modele skanujących urządzeń wyposażono w najbardziej zaawansowany na rynku system rozdzielania i pobierania dokumentów, który umożliwia przetworzenie na format cyfrowy w tym samym czasie, duże partię wymieszanych ze sobą partii dokumentów. Bez względu na wielkość oraz gramaturę włożonych do podajnika arkuszy, system automatycznie je wyselekcjonuje i zapisze w odpowiednim dla każdego rodzaju formacie.
Warto dodać także, iż prezentowane przez firmę MODECOM skanery opatrzone są certyfikatami Energy Star®, co potwierdza to, że są to urządzenia energooszczędne, które powstały zgodnie z polityką odpowiedzialności za środowisko naturalne.
Obydwa modele prezentowanych skanerów Plustek SmartOffice PS456U i Plustek SmartOffice PS506U są w pełni kompatybilne z protokołami ISIS oraz TWAIN, co oznacza, że współpracują z tysiącami systemami do cyfrowego obiegu dokumentów. Wraz z urządzeniami klient znajdzie w pudełku szereg użytecznych programów do zarządzania procesem skanowania oraz zeskanowanymi dokumentami, wśród których warto wymienić następujące aplikacje:
– Plustek Doc Action – dedykowana dla skanerów Plustek wygodna oraz intuicyjna w użyciu aplikacja pozwalająca maksymalnie zautomatyzować oraz uprościć proces skanowania, który dzięki programowi sprowadzi się tylko do jednego naciśnięcia przycisku.
– Hotcard Bizcard Finder 3.0 – to użyteczne narzędzie do skanowania wizytówek. Oprogramowanie automatycznie rozpoznaje, a następnie zapisuje do odpowiedniego formatu wizytówki, tworząc z nich przydatną w codziennej pracy, przeszukiwaną bazę kontaktów.
– ABBYY FineReader 9.0 Sprint – potężne narzędzie służące do cyfrowego rozpoznawania tekstu. To wielofunkcyjne narządzie pozwala w krótkim czasie zamienić tradycyjne dokumenty na przeszukiwane pliki o popularnych tekstowych formatach, takich jak .doc., .pdf., etc.
Sugerowana ceny skanerów:
Pustek SmartOffice PS456U: 3 699 zł brutto.
Plustek SmartOffice PS506U: 3 099 zł brutto.
Okres gwarancji wynosi 24 miesiące.