Pomysł na Dolinę Krzemową

Share on Google+0Share on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Pin on Pinterest1Share on Reddit0Share on StumbleUpon1Share on Tumblr0

DigUp wrzesien 470x100Warsztaty start-up to zawsze duża szansa na podzielenie się swoimi pomysłami, zdobycie wiedzy i nawiązanie kontaktów. Odbywający się w tym roku w Katowicach DigUp StartUp to również możliwość wyjazdu do Doliny Krzemowej – światowego centrum IT.

DigUpStartup rozpocznie się 28 września w Galerii Rondo Sztuki w Katowicach. Przez dwa dni każdy zainteresowany nowymi technologiami, mobile marketingiem, e-commerce, grafiką lub posiadający swój własny pomysł na biznes w sieci, będzie mógł skorzystać z pomocy ekspertów, tak aby rozwinąć go w najbardziej efektywny sposób. Wśród zaproszonych mentorów znajdą się m.in. przedstawiciele: E Net Production, Saturn, Grupy Allegro, Stowarzyszenia Polsko Amerykańska Rada Współpracy (USPTC).

Główną nagrodą będzie uczestnictwo w jednej z dwóch konferencji organizowanych przez Stowarzyszenie USPTC odbywających się w Dolinie Krzemowej. Zwycięzca sam zdecyduje, która z nich będzie dla niego bardziej interesująca. Pierwszą z nich będzie odbywające się w listopadzie Poland – Silicon Valley Science and Technology Symposium, druga zorganizowana na przełomie marca i kwietnia 2014 Poland Day at Silicon Valley. Ponadto uczestnicy mogą zdobyć również nagrody rzeczowe, w tym laptop Lenovo Y580A 15,6 ufundowany przez głównego sponsora imprezy firmę Saturn.

Jeżeli jest na Ziemi miejsce, które pierwsze przychodzi na myśl kiedy mówimy o nowych technologiach, to jest nim właśnie Dolina Krzemowa -mówi Paweł Konopka prezes E NET PRODUCTION Sp. z o.o. organizator imprezy – Dlatego jestem przekonany, że wyjazd i przedstawienie tam własnego pomysłu, jest marzeniem każdego, kto pracuje nad własnym start-up’em, a pierwszym krokiem do realizacji tego marzenia, może być udział w naszych imprezach DigUpStartUP – gdzie uczestnicy mają szansę na udział w warsztatach oraz spotkanie z ludźmi z branży e-commerce and mobile.

– przekonuje.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.