Jak dobrze wypozycjonować lokalny biznes?

Share on Google+0Share on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Pin on Pinterest1Share on Reddit0Share on StumbleUpon1Share on Tumblr0

57507ea587e1b6c66320d908f8992ac27a911097Pozycjonowanie stron internetowych, które prezentują firmy działające lokalnie to najprostszy sposób na zdobycie wielu nowych klientów w bardzo krótkim czasie. W jaki sposób należy podejść do takiego zadania?

W 2014 roku marka Google przeprowadziła badanie, które pokazało, że aż 50% osób szukających w wyszukiwarce jakiejś firmy działającej lokalnie, jeszcze w tym samym dniu udała się do siedziby tej firmy. To pokazuje, jak wielu klientów można zyskać, jeśli jesteśmy widoczni w wyszukiwarkach internetowych. Trzeba jednak podkreślić, że im wyżej w wynikach wyszukiwarki się znajdziemy, tym więcej nowych osób skorzysta z naszych usług.

Użytkownicy Internetu dokonują zakupów nie tylko w sklepach online, ale równie często w stacjonarnych. Jednak aby je znaleźć, nie spacerują po okolicy, a po prostu wpisują konkretne hasło w wyszukiwarkę internetową. I tak zawężają wyniki wyszukiwania do konkretnej lokalizacji. W związku z tym, jeśli Twoja firma posiada również sklep stacjonarny lub chociaż daje możliwość odbioru osobistego towaru, to powinna pozycjonować się lokalnie. Tak samo, jeśli nie sprzedaje, a świadczy usługi.

Najlepszym sposobem pozycjonowania się lokalnie odpowiedni content marketing, a konkretniej używane słowa kluczowe. Powinny zawierać np. nazwę produktu lub usługi oraz lokalizację. Do poprawy pozycjonowania firmy przyczynia się również Mapa Google. Zaznaczając w niej własną firmę oraz podając dużo szczegółowych informacji, jak również danych kontaktowych, możemy liczyć na wielu nowych klientów, którzy w ten sposób trafią do nas z Internetu. Aby dodatkowo zwiększyć widoczność strony w organicznych wynikach wyszukiwania należy zamieścić w niej informacje o siedziby firmy, które powinny znaleźć się w różnych miejscach (np. w tytule, opisie strony, treści, w podstronach). Nie bez znaczenia jest również korzystanie z lokalnych reklam w Google AdWords oraz umieszczanie informacji o firmie w katalogach branżowych. Jak widać, zadań do wykonania jest wiele. Na szczęście nie musimy ich robić samodzielnie. Możemy oddać je w ręce doświadczonej firmy – Promo Traffic.

źródło: http://promotraffic.pl/pozycjonowanie-stron/

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.