Dwa bardzo szybkie skanery biurowe serii Plustek SmartOffice w ofercie MODECOM

Share on Google+0Share on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Pin on Pinterest0Share on Reddit0Share on StumbleUpon0Share on Tumblr0

ps456u_02Firma MODECOM, oficjalny dystrybutor na polskim rynku urządzeń skanujących marki Plustek rozszerza swoją ofertę o dwa wysokiej jakości, ultraszybkie skanery biurowe: Plustek SmartOffice PS456U oraz Plustek SmartOffice PS506U. 

Te wysokiej jakości urządzenia przeznaczone są do skanowania wszelkiego rodzaju dokumentów, począwszy od wizytówek, a na  popularnym formacie A4 skończywszy.

Plustek SmartOffice PS456U oraz Plustek SmartOffice PS506U to wysokiej klasy, nowoczesne urządzenia biurowe, skierowane zarówno do użycia w średnich i małych przedsiębiorstwach, jak i dużych departamentach korporacyjnych firm. Urządzenia te bardzo szybko i płynnie przetwarzają dokumenty na wersję cyfrową. Obydwa modele skanerów potrafią skanować obrazy w wysokiej rozdzielczości do 600dpi. Tak wysoka rozdzielczość pozwala na w pełni efektywne korzystanie z urządzeń, również podczas cyfrowego rozpoznawania obrazu (OCR).

Kluczową cechę wprowadzanych na rynek przez firmę MODECOM produktów marki Plustek jest ich rewelacyjna prędkość oraz dzienna wydajność w  procesie przetwarzaniu dokumentów. Według informacji uzyskanych od dystrybutora obydwa urządzenia są w stanie zeskanować nawet do 6000 arkuszy dziennie. Prezentowane modele różni  prędkość skanowanie stron na minutę. Model Plustek SmartOffice PS456U jest wyposażony w podajnik dokumentów dzięki któremu jest on w stanie w przeciągu minuty przetworzyć na format cyfrowy aż 80 stron. Z kolei model Plustek SmartOffice PS506U w tym samym czasie zeskakuje 50 stron.

Interesującym rozwiązaniem jest również zastosowany w urządzeniach inteligentny system zapobiegania pobierania wielu stron na jednocześnie.  Tę  innowacyjną funkcję producent osiągnął stosując specjalnie zaprojektowany, ultradźwiękowy czujnik, który wykrywa pobranie więcej niż jednego arkusza z pakietu aktualnie skanowanych dokumentów.  Dzięki temu użytkownicy mogą skanować za jednym razem duże partie materiału, bez obawy o jego niespodziewane zakleszczenie w mechanizmie skanującym.

Producent skanerów zadbał również o to, aby ich obsługa była prosta oraz przyjemna  dla użytkownika. Obydwa modele skanujących urządzeń wyposażono w najbardziej zaawansowany na rynku system rozdzielania i pobierania dokumentów, który umożliwia przetworzenie na format cyfrowy w tym samym czasie, duże partię wymieszanych ze sobą  partii dokumentów. Bez względu na wielkość oraz gramaturę włożonych do podajnika arkuszy,   system automatycznie je wyselekcjonuje i zapisze w odpowiednim dla każdego rodzaju formacie.

Warto dodać także, iż prezentowane przez firmę MODECOM skanery opatrzone są certyfikatami Energy Star®, co potwierdza to, że są to urządzenia energooszczędne, które powstały zgodnie z polityką odpowiedzialności za środowisko naturalne.

Obydwa modele prezentowanych skanerów Plustek SmartOffice PS456U i Plustek SmartOffice PS506U są w pełni kompatybilne z protokołami ISIS oraz TWAIN, co oznacza, że współpracują z tysiącami systemami do cyfrowego obiegu dokumentów.  Wraz z urządzeniami klient znajdzie w pudełku szereg użytecznych programów do zarządzania procesem skanowania oraz zeskanowanymi dokumentami, wśród których warto wymienić następujące aplikacje:

– Plustek Doc Action – dedykowana dla skanerów Plustek wygodna oraz intuicyjna w użyciu aplikacja pozwalająca maksymalnie zautomatyzować oraz uprościć proces skanowania, który dzięki programowi sprowadzi się tylko do jednego naciśnięcia przycisku.

– Hotcard Bizcard Finder 3.0 – to użyteczne narzędzie do skanowania wizytówek. Oprogramowanie automatycznie rozpoznaje, a następnie zapisuje do odpowiedniego formatu wizytówki, tworząc z nich przydatną w codziennej pracy, przeszukiwaną bazę kontaktów.

– ABBYY FineReader 9.0 Sprint – potężne narzędzie służące do cyfrowego rozpoznawania tekstu. To wielofunkcyjne narządzie pozwala w krótkim czasie zamienić tradycyjne  dokumenty na przeszukiwane pliki o popularnych tekstowych formatach, takich jak .doc.,   .pdf., etc.

Sugerowana ceny skanerów:
Pustek SmartOffice PS456U:  3 699 zł brutto.
Plustek SmartOffice PS506U:  3 099 zł brutto.

Okres gwarancji wynosi 24 miesiące.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.